El present projecte naix amb la principal intenció de millorar la seguretat vial dels ciclistes. Les indicacions realitzades amb el braç i que determinen canvis de direcció, són transformades en senyals lluminosos per a facilitar la visió a la resta d'usuaris de la via i poder evitar accidents. El sistema, a més, incorpora diferents sensors que permeten conèixer en temps real (a través del dispositiu mòbil) diferents condicions ambientals: posició, velocitat i detecció de caigudes amb avís a emergències.
El propòsit de la recerca és crear un exosquelet motoritzat impulsat per bateries perquè les persones discapacitades assolisquen més independència i llibertat. El projecte tracta d'utilitzar la revolució de la tecnologia i la informació per a crear un exosquelet molt més accessible gràcies a funcions reduïdes, simplificació del disseny, reducció de la durada de la bateria, ús d'electrònica de preu reduït i programari de font oberta.
Aquest projecte persegueix la consecució d'unes votacions automatitzades i lliures de fraus. S'ha dissenyat tant l'estètica exterior com la programació interior. La màquina consta també d'un portàtil, un emulador de teclat i un programari d'accés multipunt allotjat en núvol. La màquina naix a conseqüència d'un projecte interdisciplinari realitzat en 3º d´ESO en el qual s'estudia el funcionament del procés democràtic.
Actualment hi ha una tendència a la conversió de vehicles amb motor de combustió interna en vehicles elèctrics, que són més nets i eficients. La meta en aquest projecte ha sigut dissenyar un vehicle elèctric d'alta velocitat, més eficient i còmode que un vehicle convencional, mantenint la facilitat de maneig, millorant les prestacions, allargant l'autonomia de les bateries (augmentant les distàncies de recàrrega) i optimitzant-lo per al transport de llarga distància a alta velocitat.